{"id":3119,"date":"2022-11-08T10:52:46","date_gmt":"2022-11-08T09:52:46","guid":{"rendered":"https:\/\/www.timesafe.dk\/?p=3119"},"modified":"2022-11-08T10:52:46","modified_gmt":"2022-11-08T09:52:46","slug":"helt-styr-pa-serviceforretningen-og-en-roligere-hverdag","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/promo-prod-1.int.timesafe.dk\/helt-styr-pa-serviceforretningen-og-en-roligere-hverdag\/","title":{"rendered":"Helt styr p\u00e5 serviceforretningen og en roligere hverdag"},"content":{"rendered":"\n\n\n\n\n
Er TIMESAFE kun for bygningsejere? Nej, er det korte svar. Servicevirksomheder indenfor mange fagomr\u00e5der bruger ogs\u00e5 TIMESAFE som centralt v\u00e6rkt\u00f8j i deres forretning.<\/strong><\/p>\n\n\n\n En af vores nyeste kunder er Jysk Alarm & Sikring, der arbejder med installation og servicering af sikringsanl\u00e6g som eksempelvis adgangskontrol (ADK), indbrudsalarmering (AIA) og TV-overv\u00e5gning (TVO). Med stor v\u00e6kst i forretningen og mere end 300 serviceaftaler, er det essentielt for virksomheden, at der er en st\u00e6rk struktur i hverdagen og styr p\u00e5 tingene.<\/p>\n\n\n\n Vi vil gerne have helt<\/span> styr p\u00e5 vores serviceforretning, s\u00e5 vi sikrer en god, effektiv og rettidig servicering af vores kunders anl\u00e6g. Derudover kan vi allerede nu se, at TIMESAFE kommer til at give os en meget mere \u2018rolig\u2019 og overskuelig hverdag\u201d, siger Flemming Thomassen, Indehaver i Jysk Alarm & Sikring.<\/p><\/blockquote>\n\n\n\n Til sp\u00f8rgsm\u00e5let om hvorfor det er lige var TIMESAFE valget faldt p\u00e5 svarer medindehaver Brian Axelsen:<\/p>\n\n\n\n Vi har kigget p\u00e5 flere forskellige systemer i markedet. Vi valgte TIMESAFE fordi det er det mest enkle og effektive for teknikeren i marken, nemt for os p\u00e5 kontoret at bruge og fordi vi samtidig kan dele data og samarbejde med vores kunder via platformen. Det ser vi meget store muligheder i.\u201d<\/p><\/blockquote>\n\n\n\n