Vi har haft besøg af Bravida, der i flere år har arbejdet tæt sammen med Bygningsstyrelsen om Teknisk Facility Management. Alle opgaver styres via TIMESAFE og omhandler stort set alle tekniske fagområder på ca. 1 million m2 bygninger landet over.
Bravida styrer effektivt både planlagt vedligehold, teknisk efterbehandling, energioptimering og meget mere via TIMESAFE platformen. Og med et omfang, der tæller mange tusinde installationer indenfor alle tekniske fagområder, på ca. 1 million m2 og op i mod 500 involverede medarbejdere fra Bravida, er det et omfattende samarbejde, der kræver en pålidelig og intuitiv digital løsning, som både fungerer for administrative medarbejdere og for de teknikere, der primært befinder sig ude hos kunden.
Bravida tog initiativet
Det var Bravida, der tog initiativet til mødet med TIMESAFE efter at have arbejdet indgående med platformen i de seneste år. Formålet med mødet var at dele erfaringer med platformen set fra en udførende leverandørs perspektiv, men også at få indsigt i nogle af de yderligere muligheder, som platformen rummer. Og det var et relevant hold, der troppede op.
Thorbjørn Findsen er Teamleder hos Bravida og ansvarlig for koordineringen af samarbejdet med Bygningsstyrelsen, Ulrik Pedersen er overmontør indenfor El-Service & Teknisk Facility Management, mens Martin Levorsen er tværfaglig Technical Facility Manager i FM & Energi hos Bravida. Samlet set et stærkt og bredt felt af kompetencer og perspektiver på at bruge TIMESAFE platformen.
De vigtigste fordele
Nogle af de vigtigste fordele ved at bruge TIMESAFE som samarbejdsplatform er ifølge Bravida det overblik, som platformen sikrer, men også at den er intuitiv og nem at arbejde i for de mange forskellige brugere.
For den administrative bruger er det nemt at følge med i hvilke anlæg og installationer, der er i de enkelte ejendomme og den løbende udførsel og status på planlagt og akut vedligehold. Det hele på en bund af data, som nemt trækkes ud til forskellige formål, og som bindes sammen af de mange udførende teknikere.
For teknikerne ude i bygningerne, er det vigtigt at platformen er nem og intuitiv at bruge. Det er nemt at finde oplysninger, indberette planlagte eftersyn og akutte opgaver, ligesom det er nemt at vedligeholde data omkring anlæggene. Mange tusinde anlæg er indledningsvist oprettet og valideret af teknikere, hvilket giver et optimalt grundlag for alle for at arbejde mere effektivt og bevidst. Den intuitive brugerflade er med til at sikre en fortsat løbende datavedligeholdelse, når teknikerne udfører deres opgaver gennem TIMESAFE.
Vi er meget tilfredse med at bruge TIMESAFE som platform, fordi den giver et fantastisk godt overblik og er meget intuitiv at arbejde i. Og så er vi glade for samarbejdet med jer. Det er tydeligt at mærke, at I har fokus på at skabe gode relationer, og vi får altid god og hurtig hjælp fra jer, hvis der er behov for det.
Thorbjørn Findsen, Teamleder hos Bravida og ansvarlig for koordinering af samarbejdet med Bygningsstyrelsen
Input sikrer relevant videreudvikling af TIMESAFE
Bravida er efterhånden den leverandør, der fylder mest på TIMESAFE platformen på tværs af de mange virksomheder landet over, der bruger TIMESAFE som overbliks- og samarbejdsplatform – og omfanget stiger.
Selv om vi ikke har noget formelt og økonomisk samarbejde med Bravida, så har vi på den baggrund mange løbende dialoger med hinanden i hverdagen. Specielt iblandt mange af vores kommunale kunder har Bravida været leverandør i mange år, og efterhånden tæller listen også en lang række private virksomheder. De største fagområder er brand og ventilation og de mange fælles kunder giver en naturlig løbende kontakt og dialog, hvor vi vender alt fra udvikling af features til løsninger på forskellige hverdagsscenarier.
Vi har altid haft en god og konstruktiv dialog med hinanden. For os i TIMESAFE er det meget værdifuldt at få direkte input fra brugerne af vores platform, og især fra erfarne brugere, der har et indgående kendskab til platformen. Erfarne brugere har bedre forudsætninger for at se de røde tråde i, hvad der fungerer godt, og hvad der kan optimeres – så en stor tak til Thorbjørn, Ulrik og Martin fra Bravida for at tage initiativet.
Steen Olsen, Direktør i TIMESAFE
Vores ambition i TIMESAFE er fortsat at forblive jordnære og engagerede i at opfylde vores kunders behov og gøre det komplekse og samarbejderne mere enkle igennem digitalisering. Her er dialogerne med brugerne af vores platform helt central – og den gælder selvfølgelig ikke kun Bravida, men alle de virksomheder, der bruger TIMESAFE som digital samarbejdsplatform, hvad enten de er kunde eller inviteret ind af en kunde.
Nysgerrig på TIMESAFE i jeres virksomhed?
Tag gerne fat i os fra TIMESAFE hvis du vil høre mere om hvilke muligheder TIMESAFE platformen rummer. Du er også velkommen til at tage fat i en af de nævnte personer fra Bravida – de deler sikkert gerne deres erfaringer med dig.
Steen Olsen, Direktør: [email protected] / 20908257
Troels Bak, Salgschef: [email protected] / 61105113